بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 2 تير 1402 در ساعت 0 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خط تولید سبزی خشک یکی از خطوط پردرآمدی است که امرزوه تمامی افراد را ترغیب کرده تا وارد این سبک از کسب و کار شوند. برای ورود به این خط از شغلی باید مراحل، شرایط و کلیه اموری که در آن اجرا می شود را فرا گرفت و با اطلاعات و دانش کافی در این مسیر قدم گذاشت.

قیمت خط تولید سبزی خشک براساس عوامل مختلفی تعیین می شود که از جمله آن می توان به تعداد دستگاه های که در این خط استفاده می شود، نوع دستگاه و کارخانه تولیدی اشاره کرد. اگر قصد راه اندازی خط تولید سبزی خشک را دارید و برای شروع می خواهید هزینه های کار را بدانید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خط تولید سبزی خشک و مسیر پردرآمد آن

خط تولید سبزی خشک یکی از خطوط پردرآمد است که در آن با بالاترین استانداردهای بهداشتی، انواع سبزیجات را با حجم بالا و سرعت عالی خشک و تولید می کند. عملیات شستشو، زدودن مواد شیمیایی و آلودگی ها، آبکشی، رطوبت گیری، خرد کردن، سرخ کردن و در نهایت خشک کردن و بسته بندی در این خطوط انجام می گیرد.

یکی از ویژگی های جذاب این خط این است که می توان در ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی اجرا کرد و کسب درآمد را در هر مکانی با هر حجمی آغاز نمود. برای مصارف خانگی می توان با حداقل هزینه و فضا شروع به کار کرد و اولین قدم در این مسیر را برداشت.

اما اگر به فکر راه اندازی کسب و کار خود در سطح نیمه صنعتی و صنعتی هستید تهیه تجهیزات و دستگاه هایی نظیر دستگاه شستشو، نوار استیل آبکشی، دستگاه آبگیر سانتریفیوژ، دستگاه سبزی خرد کن، دستگاه سرخ کن سبزیجات، دستگاه خشک کن، دستگاه بسته بندی و نوار نقاله امری ضروری خواهد بود.

با توجه به تولید و طراحی این دستگاه ها در ایران مسیر شروع برای کلیه افراد علاقه مند به این کسب و کار فراهم شده است و با مراجعه به شرکت های معتبری نظیر شرکت آراد ماشین می توان دستگاه های باکیفیت را با ضمانت و خدمات پس از فروش خریداری نمود.

دستگاه های مورد نیاز خط تولید سبزی خشک

برای اینکه قیمت خط تولید سبزی خشک را دریابیم لازم است با تجهیزات و دستگاه هایی که در این خط مورد استفاده قرار می گیرند، آشنا شویم و با برآورد هزینه هر دستگاه، قیمت نهایی شروع این کسب و کار را متوجه شویم.

دستگاه شستشو:

دستگاه شستشو لازمه خط تولید است که محصول اولیه را از حشرات و آلودگی ها پاک می کند و با آنزیم زدایی و گل گیری محصول را برای مرحله بعد آماده می نماید.

نوار استیل آبکشی:

در این مرحله انواع سبزیجات آبکشی می شود و هر گونه مواد شیمیایی و باکتریایی از محصول گرفته می شود تا وارد مرحله بعد شود.

دستگاه آبگیر سانتریفیوژ:

پس از شستشو سبزی، رطوبت گیری سبزیجات انجام می شود تا از خراب شدن و گندیدگی سبزی جلوگیری به عمل آید.

دستگاه سبزی خرد کن:

همان طور که از اسم این دستگاه پیداست، سبزی های پاک شده و تمیز در این دستگاه ریخته می شود تا مرحله خرد کردن آن انجام گیرد.

دستگاه سرخ کن سبزیجات: سرخ کردن با این دستگاه و با سرعت مطلوبی به انجام می رسد.

دستگاه خشک کن:

یکی از مهم ترین بخش از خط تولید به دستگاه سبزی خشک کن صنعتی بستگی دارد، این دستگاه با رطوبت گیری محصول، سیزیجات را به طور یکنواخت خشک و تولید می کند.

دستگاه بسته بندی:

انواع مختلفی از دستگاه های بسته بندی طراحی و تولید شده اند که برای بسته بندی سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند. مناسب ترین گزینه دستگاه بسته بندی توزین دار  است که محصول را با شکل لفاف سلفونی، فویل آلومینیوم بسته بندی می کند. این دستگاه برای کسب و کارهای نوپا بهترین گزینه مناسب می باشد.

نوار نقاله:

این دستگاه کمک می کند انتقال محصول بسته بندی شده به اپراتور به راحتی انجام گیرد و برای تکمیل خط تولید لازم و ضروری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه هر کدام از دستگاه ها می توانید با کارشناسان گروه آراد ماشین ارتباط برقرار کنید و قیمت هر کدام از آن ها را دریافت نمایید تا متناسب با نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته اید، بهترین خرید را تجربه کنید.

راهنمای خرید دستگاه های خط تولید سبزی خشک

قبل از خرید دستگاه های مورد نیاز خط تولید سبزی خشک باید در ابتدا موقعیت مکانی و نوع مصرف (خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی) را مشخص کنید. با مشخص کردن این موضوع می توانید نسبت به اخذ مجوزهای مورد نیاز اقدام کنید.

مورد بعدی به خرید دستگاه ها مرتبط می شود که قبل از هر چیز باید نسبت به پیدا کردن شرکت سازنده دستگاه اطمینان حاصل کنید که دستگاه ها از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و گارانتی و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهند.

تست دستگاه قبل از خرید، آموزش کار با دستگاه و مشاوره های رایگان کارشناسان شرکت سازنده بسیار حائز اهمیت است که خیال شما را از شروع کسب و کارتان راحت کند.

نسبت به نوع برق مصرفی و انرژی که برای هر کدام از دستگاه ها استفاده می شود آگاهی کسب کنید و متناسب با شرایط مکانی و دسترسی تان اقدام به خرید کنید.

ظرفیت دستگاه همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم و نوع دستگاه خشک کن و بسته بندی متناسب با نوع محصول باید در ابتدا در نظر گرفته شده باشد تا در مسیر خط تولید مشکلی ایجاد نشود.

قیمت خط تولید سبزی خشک

در کشور قیمت خط تولید سبزی خشک تحت تاثیر عوامل مختلفی انجام می گیرد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع دستگاه
  • تعداد دستگاه
  • توان ظرفیتی
  • نیروی انسانی
  • سوخت و انرژی مصرفی
  • هزینه های اجاره و برق و نیروی کار
  • جزئیات طراحی
  • برند دستگاه های خریداری شده

پیشنهاد می کنیم برای خرید هوشمندانه دستگاه ها حتما مشاوره لازم را از افراد باتجربه و کارشناسان این حوزه دریافت کنید تا بهترین تجربه در این مسیر را داشته باشید. جهت اطلاع دقیق از آخرین قیمت دستگاه های خط تولید سبزی خشک و دیگر اطلاعات مهم این مسیر می توانید با کارشناسان آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :