بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 5 شهریور 1402 در ساعت 0 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )


می دانید که بهترین انواع
دستگاه سیل وکیوم را از کجا می توان تهیه و خریداری کرد؟ شما هم به دنبال بررسی قیمت دستگاه یاد شده هستید؟

در سال های اخیر بسیاری از افراد، به دنبال راهنمای خرید بهترین انواع دستگاه های سیل وکیوم هستند. برای این منظور نیز ترجیح می دهند از وب سایت ها و شرکت های معتبر اقدام به خرید نمایند. پیشنهاد می شود که در حین خرید اینترنتی یا حضوری تجهیزات یاد شده، به یکسری از موارد توجه نمایید. مهمترین و اصلی ترین نکات مورد توجه در حین خرید دستگاه های مذکور عبارتند از:

  • به اتومات یا دستی بودن دستگاه توجه نمایید: یکی از مهمترین آیتم های مورد توجه در حین خرید دستگاه سیل وکیوم را، دستی یا اتومات بودن تجهیزات یاد شده شکل داده است. در صورتی که قصد بسته بندی محصولات زیادی را در سر دارید، بهتر است که مدل های اتومات تجهیزات مذکور را خریداری کنید. به عبارتی دستگاه وکیوم اتومات، مناسب برای بسته بندی های حجم بالا می باشد. مدل های دستی تجهیزات مذکور مناسب برای مصارف خانگی می باشند.
  • بررسی جنس دستگاه های سیل وکیوم: امروزه برای طراحی و ساخت دستگاه های یاد شده از استیل و آلومینیوم استفاده می شود. شما می توانید در حین خرید تجهیزات مذکور، به این امر توجه لازم را داشته باشید. جنس دستگاه های وکیوم در قیمت آنها بسیار موثر خواهد بود.

 

کاربرد دستگاه وکیوم

  • بررسی گارانتی دستگاه سیل وکیوم: شما می توانید در حین خرید دستگاه یاد شده، به گارانتی آن توجه لازم را داشته باشید. شرکت های مختلف، گارانتی و خدمات پس از فروش متفاوتی را برای تجهیزات تولیدی خود در نظر گرفته اند. همچنین می توانید قیمت دستگاه های سیل وکیوم را با دقت بررسی کرده و سپس خریدتان را شکل دهید.

 

سایر نکات طلایی مورد توجه در حین خرید دستگاه های یاد شده

  1.  میزان برق مصرفی دستگاه سیل وکیوم: دستگاه های یاد شده می توانند با برق سه فاز و تک فاز کار کنند. شما می توانید با توجه به قدرت برق کارگاه خود، مناسب ترین انواع تجهیزات یاد شده را سفارش دهید.
  2.  نوع دستگاه های سیل وکیوم: همانطور که می دانید دستگاه های مذکور در مدل های رومیزی و ریلی تولید می شوند. کارفرمایان می توانند مشخصات و ویژگی های تجهیزات یاد شده را با دقت بررسی کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنند.
  3.  بررسی تجهیزات جانبی دستگاه سیل وکیوم: توجه داشته باشید که دستگاه های یاد شده یکسری از ضروری ترین تجهیزات جانبی را به خود اختصاص داده اند. از مهمترین این تجهیزات می توان به سیستم تزریق گاز و دستگاه تاریخ زن اشاره کرد. بنابراین در حین خرید دستگاه های وکیوم به این امر نیز توجه لازم را داشته باشید. شما می توانید جهت جلب توجه و رضایت مشتریان خود، دستگاه تاریخ زن را بر روی دستگاه وکیوم تان نصب کنید. در این صورت می توانید تاریخ تولید و انقضاء محصولات تان را بر روی بسته بندی ثبت کنید. همچنین جهت افزایش ماندگاری محصولات بسته بندی شده، می توانید از سیستم تزریق گاز نیز بهره مند شوید. 
  4. ظرفیت و ابعاد دستگاه های سیل وکیوم: تجهیزات یاد شده از ابعاد بسیار متفاوتی برخوردار هستند. شما می توانید با توجه به نوع محصولات تولیدی خود، مناسب ترین سایزبندی دستگاه های وکیوم را خریداری کنید. همچنین دستگاه های یاد شده ظرفیت بسته بندی جداگانه ای را دارند. برخی از دستگاه های وکیوم ریلی می توانند در هر ساعت تا 1400 ظرف مدنظرتان را بسته بندی نمایند.

 

بیشتربخوانید:راهنمای خرید دستگاه سیل

اهمیت استفاده از دستگاه های مذکور

کارفرمایان زیادی به دنبال بررسی لزوم استفاده از دستگاه سیل وکیوم هستند. برای این منظور نیز ترجیح می دهند که مدل های مختلف دستگاه های مذکور را با یکدیگر بررسی کنند. اصلی ترین دلایل مربوط به استفاده از تجهیزات یاد شده عبارتند از:

  •  محافظت: شما می توانید به کمک دستگاه های سیل وکیوم، از مواد غذایی مدنظرتان محافظت کنید. توجه داشته باشید که دستگاه های یاد شده می توانند مواد غذایی را در برابر انواع آلودگی ها محافظت نمایند.
  •  عدم نیاز به مواد نگهدارنده: در بسیاری از روش های سنتی بسته بندی، برای افزایش ماندگاری محصولات غذایی از مواد نگهدارنده شیمیایی استفاده می کردند. شما می توانید با بهره مندی از دستگاه سیل وکیوم، از هیچ مواد نگهدارنده ای استفاده نکرده و محصولات مدنظرتان را با خیال آسوده بسته بندی نمایید.
  •  حفظ کیفیت و طعم مواد غذایی: یکی از مهمترین دلایل مربوط به استفاده از دستگاه های سیل وکیوم را حفظ طعم و کیفیت مواد غذایی شکل داده است. شما می توانید برای افزایش ارزش غذایی محصولات تولیدی خود، از روش بسته بندی مذکور استفاده نمایید. با خارج کردن هوای داخل بسته بندی ، می توانید از طعم و کیفیت مواد غذایی محافظت کنید.

 

راهنمای خرید بهترین انواع دستگاه سیل وکیوم 

دستگاه سیل وکیوم همانطور که ملاحظه کردید، از مهمترین تجهیزات مورد استفاده برای بسته بندی محصولات مختلف می باشد. امروزه برندهای گوناگونی در زمینه تولید و طراحی دستگاه های سیل وکیوم فعالیت می کنند.

شما می توانید باکیفیت ترین انواع تجهیزات یاد شده را از وب سایت ماشین ساز سفارش دهید. توصیه می گردد که قبل از خرید دستگاه مورد نیاز خود، مشخصات فنی مربوط به آن را با دقت بررسی کنید. همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی، با همکاران ما در ارتباط باشید و اطلاعات مفیدی را به دست آورید. 

فراموش نشود که دستگاه سیل وکیوم، خدمات پس از فروش و گارانتی بلند مدتی را دارد. بنابراین در صورت خرابی تجهیزات یاد شده، سریعا از خدمات پس از فروش این محصولات بهره مند شوید. نحوه  کار کردن با دستگاه های سیل وکیوم بسیار آسان و راحت می باشد. با نصب و راه اندازی تجهیزات یاد شده، می توانید ماندگاری و ارزش غذایی محصولات مدنظرتان را افزایش دهید.

بررسی قیمت دستگاه سیل وکیوم

قیمت دستگاه سیل وکیوم، یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که بسیاری از کارفرمایان به دنبال بررسی آن هستند. توجه داشته باشید که آیتم ها و فاکتورهای گوناگونی در قیمت دستگاه های یاد شده دخیل هستند.

مهمترین و اصلی ترین آیتم های موثر در قیمت دستگاه های سیل وکیوم عبارتند از:

  • مدت گارانتی
  • خدمات پس از فروش
  • سوخت مصرفی دستگاه
  • نوع دستگاه، عملکرد مربوط به آن
  • نوع تکنولوژی مورد استفاده در طراحی دستگاه مذکور
  • تعداد قالب های دستگاه

شما می توانید جهت بررسی قیمت مربوط به تجهیزات یاد شده، فرصت طلایی پیش روی خود را از دست ندهید. برای این منظور می توانید با همکاران فروش ما در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را به دست آورید.


دستگاه وکیوم

پیشنهاد می شود که قبل از خرید دستگاه سیل وکیوم موردنیاز خود، به تمام نکات طلایی یاد شده در قسمت های پیشین توجه کنید. در این صورت می توانید باکیفیت ترین و مناسب ترین دستگاه وکیوم را سفارش دهید. همچنین در حین خرید تجهیزات یاد شده به نوع نیاز و محصولات تولیدی تان نیز توجه لازم را داشته باشید. امروزه بسیاری از آجیل فروشی ها، فروشگاه های مواد پروتئینی، کترینگ ها، کارخانه های بسته بندی و غیره استفاده از دستگاه های سیل وکیوم را در اولویت خود قرار می دهند. جهت داشتن بسته بندی بهداشتی و اصولی، از تجهیزات یاد شده استفاده کنید.

 

10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :