بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 25 آذر 1401 در ساعت 16 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه شاهد تنوع بالایی از بسته بندی خوراکی ترش و خوشمزه آلوچه هستیم که توجهات و سلایق زیادی را شامل می شود و با استفاده از دستگاه بسته بندی آلوچه می توانیم فروش بیشتری داشته باشیم، برای شفافیت بهتر این موضوع می توانید تا پایان با ما همراه شوید و یک کسب و کار پردرآمدی را آغاز کنید.

انواع بسته بندی آلوچه و ترشک

در مغازه ها، فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و... شاهد انواع و اقسام بسته بندی های مختلفی از آلوچه و ترشک هستیم که هر کدام فروش ویژه خود را دارند و با کمک دستگاه های مناسب و تخصصی بسته بندی شده اند.

به طور کلی بسته بندی ها می توان به دو صورت پاکت سلفونی و ظروف پلاستیکی باشد که از دستگاه های تخصصی استفاده می شوند. دستگاه سیل، دستگاه ساشه و دستگاه فیلر سیلر از جمله این دستگاه ها است که در ادامه بیشتر به آن ها می پردازیم.

بسته بندی آلوچه در پاکت سلفونی

پاکت های سلفونی از نمونه بسته بندی های رایج برای محصول آلوچه و ترشک است که متناسب با نوع نیاز خریدار انتخاب و خریداری می شود.

محصول می تواند به دو صورت خمیر و یکدست و خمیر و جامد (هسته) باشد که از دستگاه های تک فاز و دو فاز برای بسته بندی آلوچه و ترشک استفاده می شود.

دستگاه های ساده تر و ارزان تر برای بسته بندی محصول خمیری و یکنواخت مناسب می باشد ولی این در صورتی است که برای محصولات هسته دار کارایی ندارد و امکان ایجاد مشکل برای دستگاه وجود خواهد داشت.

بسته بندی آلوچه در ظروف پلاستیکی

بسته بندی آلوچه در ظروف پلاستیکی از جنس PP، PET، PT با استفاده از دستگاه سیل وکیوم و دستگاه های تری سیلر انجام می گیرد و امکان بسته بندی در شکل، اندازه های مختلف برای خریداران فراهم می کند.

ساخت این دستگاه ها با آخرین استاندارد و تکنولوژی مدرن است که شرکت آراد ماشین از شرکت های سازنده معتبر است و دستگاه های بسته بندی باکیفیتی به مشتریان خود عرضه می کند.

دستگاه بسته بندی آلوچه لیوانی

دستگاه بسته بندی لیوانی توانایی بسته بندی ظروف با دهانه گرد و ارتفاع های متفاوت را دارا می باشد که به نام ظروف لیوانی و کاسه ای شناخته شده اند.

بسته بندی های لیوانی از نمونه بسته بندی های رایج و پرطرفدار است که توانایی مصرف و استفاده آسان را برای مشتریان فراهم می کند.

دستگاه سیل لیوانی

دستگاه سیل لیوان همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم از نمونه های رایج دستگاه های بسته بندی است که علاوه بر بسته بندی انواع آلوچه و ترشک، قابلیت بسته بندی انواع نوشیدنی ها، ترشی ها، خوراکی های گرانولی نظیر خشکبار و آجیل را دارا می باشد.

دستگاه فیلرسیلر نیز از نمونه دستگاه های بسته بندی است که به صورت اتوماتیک جهت پر کردن محصول و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. 

دستگاه فیلرسیلر

دستگاه فیلرسیلر از دستگاه های پرکاربرد در زمینه بسته بندی است که به صورت اتوماتیک علاوه بر پر کردن محصول درون ظرف، مراحل بسته بندی را انجام می دهد و بدون نیاز به اپراتور محصولات پلمپ شده سلفونی یا فایل های آلومینیومی خواهید داشت که از سرعت بالایی برخوردار است.

دستگاه بسته بندی ساشه

از نمونه های دیگر بسته بندی برای محصول آلوچه و ترشک، دستگاه بسته بندی ساشه است برای مایعات غلیظ یا ساشه دو فاز است که آلوچه و ترشک را به صورت تک نفره و یکبار مصرف برای خریداران فراهم می کند و لذت خرید را برای مشتریان ایجاد می نماید.

قیمت دستگاه بسته بندی آلوچه

با توجه به تنوع دستگاه های تولیدی بسته بندی، امروزه شاهد قیمت های متفاوتی هستیم، اما به طور کلی فاکتورهای مختلفی در قیمت گذاری دستگاه ها تاثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان به چند نمونه زیر اشاره کرد:

  • جنس بدنه ( استیل، آهن گالوانیزه، آلومینیوم و...)
  • تابلو برق
  • سیستم ها و تکنولوژی به کار رفته
  • شرکت سازنده
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • و...

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی آلوچه می توانید با کارشناسان آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

 
8 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :