بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 13 آذر 1401 در ساعت 16 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاه سیل وکیوم خطی و روتاری از دستگاه های بسته بندی پرکاربرد است که با داشتن ویژگی ها و مشخصات مختلفی که دارند از تفاوت جزئی برخوردار هستند.

در ایم مقاله قصد داریم شما را با دستگاه سیل صنعتی آشنا کنیم و پس از بررسی به تفاوت هر کدام از آن ها بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

دستگاه سیل وکیوم صنعتی و انواع آن

دستگاه سیل وکیوم صنعتی امروزه به دلیل کاربرد و قابلیت هایی که در بسته بندی محصولات مختلف دارد، بسیار مورد توجه و استقبال مشاغل مختلف قرار گرفته است و به دلیل تنوع بالایی که دارد، برای تمام ظرفیت های مختلف قابل استفاده است.

عملکرد این دستگاه سیل، تخلیه هوای داخل ظروف و سیل آن است که به واسطه آن ماندگاری محصول افزایش می باید و مصرف کنندگان می توانند محصولات مختلف را به صورت تازه و با طعم اصلی خود مصرف کنند. 

دستگاه سیل وکیوم خطی

دستگاه سیل وکیوم خطی یکی از دستگاه های سیل کاربردی است که در ظرفیت های تک لاین تا چند لاین طراحی و تولید می شود.

تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه به روز است و قطعات باکیفیتی در ساخت آن اعمال شده است.

عملکرد دستگاه سیل وکیوم خطی به این صورت است که محصولات به صورت خطی وارد دستگاه می شوند و پس از سیل و وکیوم شدن از دستگاه خارج می گردند.

دستگاه سیل وکیوم روتاری

دستگاه سیل وکیوم روتاری به صورت تک قالب یا چند قالب طراحی و تولید می شود و برای بسته بندی ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد.

هم چنین این مدل دستگاه برای طروف یکبار مصرف با ارتفاع زیاد در سطح مقطع کم در خطوط تولید خطی کاربرد دارد.

تفاوت دستگاه سیل وکیوم خطی و روتاری

با توجه به اینکه شباهت های دستگاه سیل وکیوم خطی و روتاری زیاد است، اما تفاوت های جزئی در این دو مدل دستگاه وجود دارد که با توجه به آن می توان برای کسب و کار خود بهترین انتخاب را داشت.

دستگاه سیل وکیوم خطی برای ظروف با سطح مقطع زیاد و ارتفاع کم کاربرد دارد در صورتی که در دستگاه روتاری برای سطح مقطع کم با ارتفاع زیاد کاربرد دارد.

 

کاربرد دستگاه سیل وکیوم روتاری و خطی در صنایع مختلف

دستگاه های سیل وکیوم روتاری و خطی بهترین گزینه برای آن دسته از مشاغلی است که محصولات خود را با ظروف یکبار مصرف بسته بندی می کنند.

صنایع غذایی، شمیایی، دارویی، بهداشتی، لبنی از صنایع مهمی هستند که دستگاه های روتاری و خطی گزینه مناسبی برای بسته بندی محصولات این صنایع می باشند.

هم چنین صنایع مختلف گرانولی، مایع، پودری با دستگاه فیلرسیلر تمام کارهای پرکردن و بسته بندی محصولات را انجام می دهد.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد سیل وکیوم خطی و روتاری را توضیح دهیم و به تشریح تفاوت آن ها بپردازیم، نکته مهم هنگام خرید این دستگاه، انتخاب شرکت معتبر سازنده است که شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه و روزمه کاری درخشان توانسته است رضایت خریداران و مشتریان را به خود جلب کند.

10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :