بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 6 مرداد 1401 در ساعت 17 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خشک کردن انواع میوه و سبزیجات مختلف در کشورمان ایران از دیرباز متداول بوده و ایران یکی از قدیمی ترین سیستم های خشک کردن میوه جات در جهان را داشت. محصولاتی مانند کشمش و انجیر آلو گوشت و سایر محصولات که به شکل سنتی خشک میشد در جهان از استقبال بالایی برخوردار بود و همچنان در داخل کشور مصرف زیادی دارد. با پیشرفت تکنولوژی و تلاش ماشین سازان ایرانی دستگاه های صنعتی برای تولید میوه خشک طراحی و ساخته شد که کیفیت بسیار بالای محصولات و بهداشتی بودن آنها از جمله ویژگی‌های محصولات است و راحتی کار کردن و سرعت در تولید محصولات مختلف خشک شده از جمله مزایای استفاده از دستگاه های صنعتی است.

ساخت دستگاه میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی به ظاهر کاری ساده و در واقع کاری نیازمند با تخصص بالا و تجربه زیاد است چرا که علومی مانند مکانیک سیالات انتقال حرارت مکانیک جامدات و علوم تبدیل انرژی در آن بسیار بسیار تاثیرگذار است. شرکت هایی که آشنا به علوم فوق بوده و تجربه کافی در کار کردن با محصولات مختلف را دارند میتوانند دستگاه های خشک کن میوه را با بالاترین کیفیت ممکن برای تولیدات محصولات صادراتی طراحی کرده و بسازند.

از جمله بهترین مارک های میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی که در ایران فعال بوده و محصولات خود را به کشورهای مختلف صادرات می‌کند و توانسته است جایگاه خود را در جهان به بالاترین رده‌های ممکن رسانده و محصولات خود را به کشورهای مانند کانادا اروپا روسیه و کشورهای همسایه صادر کند شرکت آراد ماشین میباشد.

فعالیت دیرینه و جسورانه شرکت آراد ماشین در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی میوه و سبزی خشک کن توانسته است این شرکت را تحت قالب برند آراد ماشین در بین سازندگان این محصول جزو بهترین ها قرار داده و توانمندی این شرکت ساخت دستگاه های تخصصی توانسته است نیازهای تخصصی و حرفه ای مشتریان این شرکت را برآورده سازد. ارائه خدمات و مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه تولید میوه جات و سبزیجات خشک شده توسط شرکت آراد ماشین به مشتریان توانسته است کمکی شایسته برای موفقیت تولید کنندگان این حوزه باشد و همین امر باعث شده مشتریان این شرکت از درصد موفقیت بالایی برخوردار باشند.

اهمیت توجه به برند در هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن

برند شرکت و برند دستگاه نشان دهنده جایگاه آن محصولات در بین مشتریان است و اینکه نظر خوبی نسبت به محصولات این برند دارند یا نه. نظر مثبت مصرف کنندگان یک محصول در بلندمدت سازنده اهمیت و جایگاه یک برند است. پس اگر یک برند جایگاه مناسبی داشته و از نام خوشی برخوردار است می‌توان نتیجه گرفت که مشتریان شرکت و استفاده کنندگان از آن محصول رضایت مناسبی از دستگاه ها و محصولات دارند و کیفیت و خدمات آن را تایید کنند. پس اگر در زمان خرید از هر محصولی به برند آن توجه کنیم و این که خوش نامی آن برند در حوزه فعالیت چقدر است را در نظر بگیرید می توانید درصد بالایی از موفقیت را برای خرید مناسب تضمین کنید.

یک برند معتبر و خوشنام هم محصولات با کیفیتی ارائه می دهد و هم سرویس و خدمات مناسبی برای مشتریان خود در نظر گرفته است و این موضوع را به صورت بلندمدت دنبال می کند.

پس در کنار موارد مختلف از جمله بازدید از ماشین آلات در نظر گرفتن مسائل فنی و صحبت و مشاوره با مشاورین متخصص و باتجربه بررسی کردن برند یک محصول می تواند در انتخاب محصول با کیفیت و قدرتمند تاثیر گذار بوده و موفقیت شما را تضمین کند.

برندهای مطرح سازنده دستگاه خشک کن میوه در جهان

دستگاه خشک کن میوه در جهان در کشورهای مختلف انجام شده و هر شرکت بنا به توانمندی‌ها تکنولوژی‌ها و مشتریان خود دستگاه خاصی را طراحی و ساخته است. از جمله بزرگترین شرکت های سازنده دستگاه های صنعتی از جمله دستگاه خشک کن در جهان شرکت Buhler است که در آلمان و آمریکا مستقر بوده و توانسته است به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان ماشین آلات صنعتی صنایع غذایی جایگاه بسیار محکمی را در جهان برای خود رقم بزند. این شرکت یکی از شرکت های پیشتاز در ارائه تکنولوژی های جدید در جهان است و توانسته است برای محصولات مختلف با استفاده از راهکارهای قدرتمند و جدید بهترین کارایی و بهینه ترین ماشین آلات را داشته باشد.

شرکت چینی Kinkai نیز یکی از سازندگان تخصصی انواع خشک کن های صنایع غذایی است و در تلاش است تا بهترین ها را در قیمت های مناسب ارائه دهد با توجه به اینکه کشور چین و شرکت های فعال در این کشور توانسته جایگاه خوبی را در اقتصاد جهانی به دست آورند و تعاملات بسیار مناسبی را با مشتریان سراسر جهان داشته باشند می‌توان گفت این برند نیز جزو برندهای موفق جهانی است.

از جمله برند های فعال در زمینه خشک کن های صنعتی برند shincci است که با تمرکز کردن به تنوع محصولات مختلف توانسته است در کشور چین و در کشورهای مختلف جهان جایگاه بسیار مناسبی برای خود ایجاد کند و بتواند دستگاه های خود را برای کشورهای مختلف از جمله کشورهای آسیایی و آفریقایی صادر نماید.

بهترین مارک  میوه خشک کن صنعتی در ایران

طبق مواردی که مطرح شد و در پاراگراف های بالایی توضیح داده شد اهمیت مارکه دستگاه میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی بسیار زیاد است و باید خریدار تمام تلاش خود را بکند که از بهترین مارک ها استفاده کرده و خیال خود را در تولید محصولات اش آسوده کند. بررسی اینکه بتوانید مارک های مختلف را آنالیز نموده و جایگاهشان را تشخیص دهید از چند راه امکان پذیر است. یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن بهترین مارک و برند سازنده دستگاه ها پرس و جو کردن از مشتریان آن شرکت و بررسی کردن خوشنامی آن برند و مارک است.

مارک آراد ماشین طی سال های گذشته توانسته جایگاهی بسیار مناسب در زمینه طراحی و ساخت انواع خشک کن های صنعتی و نیمه صنعتی برای خود ایجاد کند و با استفاده از دستگاه های با کیفیت بسیار بالا و ارائه خدمات بسیار مناسب و سریع برند خود را به تمام فعالان در این حوزه شناسانده است. 

 
10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :