بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 23 شهریور 1402 در ساعت 17 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

می دانید که بهترین و پرکاربردترین انواع وان های شستشو میوه و سبزیجات کدامند؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین وان های شستشوی میوه برند ماشین ساز هستید؟ از شما دعوت می نماییم که مطالب درج شده در وب سایت پیش روی تان را با دقت مطالعه نمایید.

وان شستشو میوه و سبزیجات یک وسیله ای می باشد که به صورت دستی یا اتوماتیک، برای شستشوی میوه ها و سبزیجات استفاده می شود. این وان ها معمولا از موادی مانند پلاستیک یا استیل ساخته شده اند. همچنین ابعاد مربوط به تجهیزات یاد شده به گونه ای می باشد که شما بتوانید به راحتی میوه و سبزیجات مد نظرتان را در داخل آن قرار داده و شستشو دهید.

تنوع مربوط به وان های یاد شده بسیار بالا می باشد. در سایر بخش های مقاله سعی داریم راجع به بهترین انواع وان های شستشوی سبزیجات، توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

انواع دستگاه های شستشو میوه و سبزیجات

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از کاربران به دنبال راهنمای خرید کاربردتری انواع وان های شستشوی میوه و سبزیجات هستند. برای این منظور می توانند مدل های مختلف تجهیزات یاد شده را با دقت بررسی نمایند. توجه داشته باشید که برند ماشین ساز، با بهره مندی از فناوری نوین به دنبال طراحی و ساخت بهترین انواع تجهیزات یاد شده می باشد. شما می توانید با دقت بالایی محصولات عرضه شده در وب سایت پیش روی تان را بررسی کرده و سپس خریدتان را شکل دهید.

  1. وان های شستشوی دستی میوه و سبزیجات
  2.  وان های شستشوی اتوماتیک میوه و سبزیجات

 

 

وان های شستشو دستی میوه و سبزیجات

یکی از بهترین انواع وان ها شستشوی میوه و سبزیجات را مدل های دستی آنها شکل داده است. تجهیزات یاد شده از استیل ضد زنگ تهیه شده اند و مقاومت بسیار بالایی را دارند. همچنین وان های مذکور مناسب برای کسب و کارهای کوچک می باشد. قیمت مربوط به وان های شستشوی دستی میوه و سبزیجات بسیار مناسب است. شما می توانید وان شستشوی دستی مدنظرتان را از وب سایت پیش روی خود سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت، وان مورد نیازتان را طراحی کنند.

ویژگی های مربوط به وان شستشو دستی میوه و سبزیجات

اصلی ترین و مهمترین ویژگی های مربوط به وان های شستشو میوه و سبزیجات دستی عبارتند از:

  1.  طراحی ساده و کوچک: این وان ها اغلب به صورت کوچک و قابل حمل طراحی می‌شوند.
  2. دسته قابل حمل: بیشتر وان های شستشوی دستی میوه و سبزیجات دارای دسته هستند. جهت مشاهده تصاویر مربوط به تجهیزات مذکور از وب سایت پیش روی خود اقدام نمایید.
  3. مقاوم در برابر آب: وان های شستشوی میوه و سبزیجات دستی، معمولا از موادی ساخته شده ‌اند که مقاومت خوبی در برابر آب دارند.
  4. سهولت در استفاده: استفاده از وان های شستشوی دستی میوه و سبزیجات، عموما بسیار ساده و آسان می باشد. جهت استفاده از تجهیزات مذکور می توانید آنها را پر از آب کرده و محصولات مدنظرتان را داخل وان شستشو دهید.
  5.   قابلیت تنظیم دما: برخی از وان های شستشوی دستی، قابلیت تنظیم دما را دارند. بنابراین می توانید با توجه به نوع میوه یا سبزیجات مدنظرتان، دمای آب داخل وان را تنظیم کنید.

 

 

وان های شستشو اتوماتیک میوه و سبزیجات

وان های شستشو میوه و سبزیجات اتوماتیک از پرفروش ترین تجهیزات شرکت پیش روی تان می باشد. این دستگاه ها مجهز به موتورهای گیربکس، حباب ساز و پمپ آب هستند. مکانیزم دستگاه های یاد شده با مدل های دستی بسیار متفاوت می باشد. اصلی ترین مشخصه ی مربوط به وان های شستشوی اتوماتیک را بالا بودن راندمان آنها شکل داده است. همچنین دستگاه های یاد شده مناسب برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ می باشند. با خرید تجهیزات مذکور، دیگر نیازی به اپراتور نخواهید داشت.

ویژگی های مربوط به وان شستشو اتوماتیک میوه و سبزیجات

بارزترین و اصلی ترین ویژگی های مربوط به وان های شستشو میوه و سبزیجات اتوماتیک عبارتند از:

  1. قابلیت شستشوی اتوماتیک: این دستگاه دارای سیستمی می باشد که به طور خودکار فرایند شستشوی میوه و سبزیجات را انجام می دهد. بنابراین کاربران می توانند در زمان و انرژی خود صرفه جویی نمایند.
  2.  تنوع در اندازه: وان های شستشوی اتوماتیک میوه و سبزیجات، در اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند.
  3. سیستم پاشش آب: وان های شستشوی میوه و سبزیجات اتوماتیک مجهز به سیستمی هستنید که آب را به طور یکنواخت بر روی میوه و سبزیجات می پاشد.
  4.   قابلیت تنظیم زمان شستشو: برخی از وان های شستشوی اتوماتیک میوه و سبزیجات، قابلیت تنظیم زمان شستشو را دارند. بنابراین شما می توانید با توجه به نوع محصول خود، زمان شستشوی دستگاه را تنظیم کنید.
  5. طراحی قابل شستشو: برخی از وان های شستشوی میوه و سبزیجات اتوماتیک، قابلیت شستشو دارند. بنابراین در حین کثیف بودن دستگاه های یاد شده، می توانید آنها را تمیز کرده و بار دیگر مورد استفاده قرار دهید.
  6. مواد سازگار با غذا: وان های شستشوی میوه و سبزیجات اتوماتیک، از موادی ساخته شده‌اند که با مواد غذایی مختلف سازگار هستند. امروزه بسیاری از شرکت های صنایع غذایی، استفاده از تجهیزات یاد شده را در اولویت خود قرار داده اند.
  7.  صرفه‌ جویی در آب: برخی از وان های شستشوی اتوماتیک میوه و سبزیجات، مجهز به سیستم کنترل خودکار مصرف آب هستند. در نتیجه در حین استفاده از تجهیزات یاد شده، کمترین میزان آب را مصرف خواهید کرد. این امر یکی از مهمترین ویژگی های مربوط به دستگاه های یاد شده می باشد.

 

راهنمای خرید بهترین وان های شستشوی میوه و سبزیجات

اکنون که در خصوص انواع وان های شستشو میوه و سبزیجات اطلاعات کافی را به دست آورید، می توانید اقدامات مربوط به خرید آن را انجام دهید. پیشنهاد می گردد که قبل از نهایی کردن سفارش تان، به برخی از آیتم ها توجه نمایید. از مهمترین آیتم های مورد توجه در حین خرید اینترنتی وان های شستشوی میوه، می توان به گزینه های ذیل اشاره کرد:

  • سایز مناسب: وان های شستشوی میوه و سبزیجات، بایستی فضای کافی برای شستشوی میوه ها را داشته باشد. همچنین شما بایستی بتوانید میوه ها را به راحتی در داخل وان ها به حرکت بیاورید.
  •  قابلیت سریع خشک شوندگی: در حین خرید وان های شستشوی میوه و سبزیجات، به قابلیت یاد شده توجه و دقت کافی را داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید کارآمدترین دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات را خریداری کنید.
  • دارای سوراخ ها: برخی از وان های شستشوی میوه دارای سوراخ های کوچک هستند که این سوراخ ها به تخلیه آب و آبشستگی میوه ها و سبزیجات کمک می کنند. این سوراخ ها می توانند باعث جریان بهتر آب و بهبود عملکرد شستشو شوند.
  • قابلیت نگهداری: بعضی از وان های شستشوی میوه و سبزیجات دارای درب، دسته یا دستگیره هستند که به شما اجازه می دهند، وان را به راحتی جا به جا کنید.
  •  بررسی قیمت وان های شستشوی میوه و سبزیجات: بدون شک قیمت تجهیزات یاد شده یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که ذهن بسیاری از خریداران را به سوی خود مشغول کرده است. توصیه می شود قبل از خرید بهترین انواع دستگاه های مذکور، قیمت آنها را بررسی نمایید. قیمت های درج شده در وب سایت ما به روز رسانی شده اند.   
10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :