بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 27 بهمن 1401 در ساعت 20 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه انواع انواع دستگاه بسته بندی پیاز سرخ شده در بازارهای داخلی و خارجی ساخته شده است. تولید و بسته بندی پیاز داغ یکی از مشاغل پر سود است که در ظرفیت های مختلف صنعتی و کارگاه های کوچک خانگی قابل راه اندازی است. از دستگاه های متنوع بسته بندی می توان در موقعیت های مختلفی از قبیل رستوران ها، هتل ها، کیترینگ ها و غیره استفاده نمود.

شرکت آراد ماشین با ساخت و تولید کلیه دستگاه های مورد نیاز بسته بندی پیاز سرخ شده، شرایط راه اندازی این کار پرسود را برای کارفرمایان و کسانی که در این مسیر قصد سرمایه گذاری دارند، فراهم کرده است.

در این مقاله ابتدا به توضیح دستگاه ها و تجهیزات کاربردی خط تولید پیاز سرخ شده می پردازیم و سپس با دو دستگاه سیل و توزین که برای بسته بندی این محصول پرطرفدار استفاده می شود آشنا حواهیم شد. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله همراه ما باشید.

دستگاه های مورد نیاز خط تولید بسته بندی پیاز سرخ شده

در ابتدا شما را با دستگاه هایی خط تولید بسته بندی پیاز سرخ شده به طور مختصر آشنا می کنیم و سپس به ادامه دستگاه های کاربردی انواع بسته بندی می پردازیم:

دستگاه پوست گیر پیاز: کاربرد دستگاه پوست گیر پیاز، پوست کن و سر و ته زن پیاز به منظور پوست گرفتن آسان است.

دستگاه بلانچر شستشو: کاربرد دستگاه بلانچر شستشو در گل گیری، آنزیم زدایی و نشاسته گیری محصولات است

دستگاه نوار استیل آبکشی: برای آبگیری نهایی از پیاز، محصول را بر روی نوار استیل آب کشی قرار می گیرد و با دوش های تعبیه شده روی دستگاه ، آبکشی نهایی می شود.

دستگاه اسلایسر: از دستگاه های اسلایسر برای ورقه کردن، خرد کرن انواع مواد از جمله پیاز استفاده می شود و در حوزه های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه آبگیر سانتریفیوژ: اسلایس های پیاز برای آبگیری شدن به دستگاه آبگیر سانتریفیوژ نیاز دارند که یکی از مهم ترین کاربرد در خط تولید و بسته بندی پیاز سرخ شده دارد.

دستگاه سرخ کن پیاز: این دستگاه به دلیل مجهز بودن به تایمر امکان سوختن محصول را نمی دهد و با خیال راحت می توان در رستوران ها، کیترینگ ها، هتل ها و غیره استفاده نمود.

دستگاه روغن گیر: با استفاده از دستگاه روغن گیر می توان روغن را از محصول جداسازی کرد.

تا اینجا با انواع مختلف تولید پیاز سرخ شده آشنا شدیم، اما مهم ترین مرحله به بخش بسته بندی مربوط می شود که کلیه امور بالا را تضمین می کند. به این معنا که اگر بسته بندی پیاز سرخ شده به صورت اصولی و بهداشتی انجام نگرفته باشد، در زمانی کوتاه محصول فاسد می شود و مشتریان تمایلی به خرید محصول بی کیفیت نخواهند داشت.

در ادامه شما را با موضوع اصلی دستگاه که انواع بسته بندی پیاز سرخ شده است، آشنا می کنیم.

انواع دستگاه بسته بندی پیاز سرخ شده

دستگاه بسته بندی پیاز سرخ شده در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که متناسب با نیاز خود می توانید مناسب ترین را انتخاب کنید:

دستگاه های بسته بندی پرکاربردی وجود دارند که برای بسته بندی پیاز سرخ شده مناسب می باشند که از جمله آن ها می توان به دستگاه سیل وکیوم و دستگاه توزین اشاره کرد.

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم یکی از رایج ترین دستگاه های بسته بندی است که با تزریق گاز نه تنها در افزایش نگهداری و تازگی محصول کمک می کند بلکه با بسته بندی در ظروف پلاستیکی، بهداشت و سلامت محصول حفظ می شود.

دستگاه سیل وکیوم در مدل های مختلف و ظرفیت های متنوع طراحی و ساخته شده اند که انتخاب هر کدام از آن ها متناسب با نوع کسب و کار و سرمایه شما است.

مطالب مرتبط: دستگاه بسته بندی سبزیجات

 

دستگاه توزین

دستگاه های توزین دار در ظرفیت های مختلف تک توزین، دو توزین، چهار توزین، شش توزین و 12 توزین طراحی و تولید می شوند که محصولات را در پاکت های سلفونی بسته بندی می کنند. بسته بندی این دستگاه ها به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست و اپراتور است. اگر تفاوتی در این ظرفیت ها وجود دارد، در نوع سرعت و ظرفیت است.

با توجه به تنوع بالای دستگاه های توزین دار می توان به صورت دقیق وزن مورد نیاز محصول را درون پاکت های سلفونی قرار داد و متناسب با نیاز مشتریان به بازار داخلی عرضه کرد.

مزایای تولید پیاز سرخ شده

با گسترش شهرنشینی و افزایش نیاز افراد به غذاهای آماده، محصول پیاز سرخ شده به یکی از خطوط و محصولات پرطرفدار از نظر بازدهی تبدیل شده است چرا یکی از محصولات پر استفاده در بیشتر غذاهای ایرانی و مورد استفاده در خانواده ها، هتل ها، رستوران ها و غیره است.

این محصول با هزینه های پایین تولید، وضعیت مقرون به صرفه ای را برای تولیدکنندگان فراهم آورده است که امروز شاهد استقبال بالایی نسبت به این محصول و دستگاه های تولید آن هستیم.

از مزایای دیگر این محصول می توان به ظرافت های تولید آن، رعایت اصول بهداشتی تولید، بازدهی بالا، کیفیت خوب و غیره اشاره کرد. 

کلام پایانی

برای تولید و بسته بندی پیاز سرخ شده لازم است تجهیزات و دستگاه هایی را تهیه و خریداری نمود که در در کارخانه های صنعتی حجم بالایی از محصولات را سرخ و تولید نمود. در این مقاله به دستگاه هایی اشاره کردیم که وجود آن ها برای تولید انبوه ضروری است. اگر برای انتخاب و نوع دستگاه مردد هستید می توانید با کارشناسان گروه آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

سوالات

قیمت دستگاه های خط تولید و بسته بندی پیاز سرخ شده بر چه اساسی محاسبه می شود؟

دستگاه های بسته بندی پیاز سرخ شده با توجه به فاکتورهای مختلفی قیمت گذاری می شوند که از جمله آن ها می توان به نوع نیاز دستگاه، ظرفیت دستگاه، کیفیت دستگاه، نوع تکنولوژی دستگاه، شرکت سازنده و غیره اشاره کرد.

برای خرید دستگاه های خط تولید پیاز سرخ شده از چه طریقی می توان اقدام کرد؟

برای اینکار می توان از طریق اینترنت و به صورت حضوری به شرکت مورد نظر خود مراجعه کنید.

هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

یکی از مهم ترین مواردی که خریداران هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه کنند، گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه اشاره کرد و تست دستگاه قبل از خرید آن است.

10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :