بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 4 شهریور 1402 در ساعت 23 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاه سیل وکیوم، یکی از ضروری ترین و مهمترین دستگاه های مورد استفاده در بسیاری از صنایع می باشد. توجه داشته باشید که دستگاه یاد شده در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود. شما می توانید در مکان های مختلف از جمله رستوران ها، هتل ها و کارگاه های تولیدی مواد غذایی به راحتی از دستگاه های سیل وکیوم استفاده کنید.

در سال های اخیر بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی، جهت بسته بندی محصولات غذایی مدنظرشان از دستگاه مذکور استفاده می نمایند. همچنین دستگاه یاد شده می تواند هوای داخل بسته بندی را خارج نموده و باکیفیت ترین بسته بندی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. افرادی که به دنبال افزایش طول عمر محصولات تولیدی خود هستند، می توانند از روش بسته بندی یاد شده استفاده نمایند.

 

 

کاربرد دستگاه وکیوم

دستگاه سیل وکیوم یکی از محبوب ترین ابزارهای مورد استفاده برای بسته بندی می باشد. همچنین شما می توانید برای بسته بندی مواد شیمیایی، محصولات کشاورزی و دارویی نیز از دستگاه مذکور استفاده نمایید. دستگاه های سیل وکیوم می توانند کاربرد بسیار گسترده ای را در صنایع مختلف داشته باشند.

از مهمترین کاربرد این تجهیزات می توان به چسباندن فویل بر دهانه بطری های نوشیدنی اشاره کرد. کاربران می توانند با بهره مندی از دستگاه های سیل وکیوم، مانع ورود گرد و غبار، آب و هوا به داخل بسته بندی های مدنظرشان باشند.

در نتیجه مواد غذایی وکیوم شده از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. عدم نفوذ هوا و آب به داخل بسته بندی، می تواند ماندگاری مواد غذایی را افزایش دهد. پیشنهاد می شود که در سایر بخش های مقاله نیز با ما همراه باشید. در این صورت می توانید در خصوص مهمترین مزایای استفاده از تجهیزات یاد شده اطلاعات کافی را به دست آورید.

نحوه  کار با دستگاه سیل وکیوم

جالب است بدانید که دستگاه سیل وکیوم، در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. از مهمترین انواع این تجهیزات می توان به دستگاه های سیل وکیوم القایی، ریلی و ترمو فرم فیل اشاره کرد. هر یک از تجهیزات و دستگاه های یاد شده از عملکرد و کارایی متفاوتی برخوردارند. شما می توانید جهت آشنایی با نحوه کار دستگاه های یاد شده، به دفترچه راهنمای آنها مراجعه کنید.

در این صورت می توانید به بهترین شکل ممکن از دستگاه های سیل وکیوم استفاده نمایید. جهت استفاده بهینه از دستگاه های یاد شده می توانید محصولات مدنظرتان را پشت سر هم،  بر روی ریل دستگاه قرار دهید. شما بایستی سرعت دستگاه یاد شده را تنظیم کنید و اجازه دهید که دستگاه وکیوم به بهترین شکل ممکن محصولات مدنظرتان را بسته بندی نماید.

 

 

کار با دستگاه سیل وکیوم

همچنین به یاد داشته باشید که دستگاه سیل وکیوم، محصولات صف کشیده بر روی ریل را با سرعت مناسبی به سمت خود کشیده و فرایند وکیوم کردن را انجام می دهد. برای کار کردن با دستگاه یاد شده، به یک اپراتور نیاز خواهید داشت تا بر روند وکیوم کردن محصولات مدنظرتان، نظارت لازم را داشته باشد.

در حالت کلی استفاده از دستگاه های سیل وکیوم، کار چندان پیچیده ای نخواهد بود. لازم به ذکر است که دستگاه های یاد شده تمام مراحل مربوط به وکیوم کردن را به شکل اتومات انجام می دهند. دستگاه های سیل وکیوم مدل رومیزی، از پرفروش ترین انواع دستگاه های وکیوم می باشند. قیمت دستگاه های سیل وکیوم رومیزی در مقایسه با سایر دستگاه های وکیوم موجود در بازار، بسیار مناسب می باشد.

مهمترین مزایای استفاده از دستگاه های سیل وکیوم

یکی از مهمترین پرسش هایی که ذهن بسیاری از کارفرمایان را در خصوص دستگاه های یاد شده به سوی خود مشغول کرده است، قیمت دستگاه سیل وکیوم می باشد. شما می توانید جهت بررسی قیمت تجهیزات مذکور، از وب سایت پیش روی خود اقدام نمایید و اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین استفاده از دستگاه های مذکور می تواند یکسری از مهمترین مزایا را به دنبال داشته باشد.

مهمترین مزایای مربوط به استفاده از دستگاه های سیل وکیوم عبارتند از

  • محافظت از محصول در برابر انواع آلودگی ها
  • آسان تر شدن حمل و نقل محصولات
  • بسته بندی بسیار شیک
  • استفاده ی راحت، داشتن تنوع بالا
  • قیمت مناسب
  • ارائه عملکرد فوق العاده با کمترین انرژی ممکن

 

دستگاه سیل وکیوم معمولا در مدل های متفاوتی تولید می شود. شما می توانید مدل های مختلف دستگاه های یاد شده را با دقت بررسی کرده و سپس خریدتان را شکل دهید. از مهمترین مدل های مربوط به دستگاه های سیل وکیوم می توان به دستگاه وکیوم مدل اتومات، نیمه اتومات و دستی اشاره کرد. شما می توانید تجهیزات یاد شده را در مصارف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی به راحتی استفاده نمایید.

تاثیر دستگاه یاد شده در ماندگاری مواد غذایی

همانطور که می دانید بسته بندی محصولات غذایی، اهمیت بسیار زیادی را در جهان امروزی دارد. مصرف کنندگان به دنبال خرید محصولاتی هستند که از بسته بندی مطمئن و با کیفیتی برخوردار باشند. همین امر نیز تولید کنندگان را به سمت استفاده از دستگاه سیل وکیوم سوق می دهد. با روی کار آمدن دستگاه یاد شده، بسیاری از روش های سنتی بسته بندی حذف شده اند. شما هم می توانید از جدیدترین و بهترین روش بسته بندی استفاده کرده و ماندگاری محصولات تولید تان را افزایش دهید.

 

 

دستگاه وکیوم

شما می توانید به کمک دستگاه سیل وکیوم، مواد غذایی مختلف را بسته بندی کنید. امروزه بسیاری از کارفرمایان در صنایع مواد غذایی، از دستگاه های سیل وکیوم به خوبی استقبال می کنند. محصولات تولیدی شما بایستی از بسته بندی باکیفیتی برخوردار باشند. در غیر این صورت ممکن است فاسد شده و سلامت مصرف کنندگان را به خطر بیندازد. همچنین دستگاه های سیل وکیوم می توانند با تزریق گاز نگهدارنده به داخل بسته بندی ها، ماندگاری محصولات شما را افزایش دهند. گاز تزریق شده می تواند شکل، رنگ و طعم محصولات غذایی شما را حفظ کند. هر یک از دستگاه های سیل وکیوم، از گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدتی برخوردار هستند. توصیه می شود که دستگاه وکیوم مورد نیاز خود را از شرکت های شناخته شده تهیه و خریداری کنید. همچنین برای راه اندازی تجهیزات یاد شده، بهتر است که از افراد کاربلد در این زمینه، کمک بخواهید. 

کاربرد مربوط به دستگاه سیل وکیوم 

دستگاه سیل وکیوم کاربرد بسیار گسترده ای را در صنایع مواد غذایی دارد. یکی از مهمترین کاربرد مربوط به دستگاه های سیل وکیوم را بسته بندی انواع گوشت قرمز و سفید شکل داده است. شما می توانید جهت بسته بندی بهداشتی گوشت قرمز، ماهی و مرغ از تجهیزات یاد شده استفاده کنید. همچنین می توانید جهت بسته بندی فرآورده های گوشتی، سوسیس ها و کالباس ها نیز از دستگاه های سیل وکیوم بهره مند شوید. پیشنهاد می شود که در حین وکیوم کردن مواد غذایی مدنظرتان، به اصول بهداشتی بسته بندی توجه لازم را داشته باشید. از سوی دیگر امروزه برای بسته بندی محصولات مختلف اعم از ترشی ها، مربا، خامه، عسل، ماست و پنیر از دستگاه های یاد شده استفاده می کنند.

دستگاه سیل وکیوم، کاربرد بسیار ویژه ای را در بسته بندی انواع سالادها و سبزیجات دارند. بدون شک سبزیجات جزو آن دسته از محصولات مواد غذایی هستند که به سرعت فاسد شده و تازگی خود را از دست می دهند. شما می توانید به کمک دستگاه های سیل وکیوم، ماندگاری سبزیجات مدنظرتان را افزایش دهید. همچنین می توانید برای بسته بندی بهداشتی سبزیجات خشک شده نیز به راحتی از دستگاه های سیل وکیوم استفاده کنید. 

 

10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :