بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 29 مهر 1401 در ساعت 0 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر میخواهید کسب و کار تولید انواع میوه و سبزیجات خشک شده را راه اندازی کنیم باید به نحوه کار با دستگاه های میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی توجه کرده و از این نکته غافل نشوید که راه و روش تولید هر محصولی تاثیر بسزایی در رشد و موفقیت آن خواهد داشت.

در ادامه مقاله می خواهیم به نکات بسیار تاثیرگذار و مهم در زمینه دستگاه های میوه خشک کن و نحوه استفاده از آن ها و همینطور روش های به کارگیری آن اشاره کنیم. در حالیکه به این موضوع نباید بی توجهی کرد که حضور تیم حرفه ای و با تجربه در راه اندازی و استفاده از تجهیزات و باکیفیت بالا می تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

انواع دستگاه خشک کن میوه

در رابطه با این موضوع که انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات کارایی متفاوت و مختلفی دارند باید به این موضوع اشاره کرد که هدف هر کسب وکاری منحصراً بنا به شرایط و ویژگی های آن کسب و کار برنامه ریزی می شود. این در حالی است که هدف گذاری هوشمندانه و استفاده از امکانات و تجهیزات مربوطه می‌تواند سودآوری بسیار بالایی را برای یک کسب و کار فراهم کند.

با وجود یکسان بودن بسیاری از نکات و موارد در رابطه با نحوه استفاده از دستگاه های خشک کن در سطح صنعتی و نیمه صنعتی؛ اما باید در نظر داشته باشید که بسیاری از تجهیزات نصب شده در دستگاه های نیمه صنعتی مناسب کاربری هایی هستند که نیاز به موارد صنعتی ندارند در نتیجه کار کردن با آنها شرایط خاص خود را دارد و این در حالی است که در دستگاه های صنعتی استفاده از تجهیزات سنگین تر و پیشرفته تر متداول است و در نتیجه استفاده از آنها نیاز به نیروی متخصص تر و فنی تر دارد.

نحوه نصب و راه اندازی دستگاه میوه خشک کن

نصب و راه اندازی دستگاه میوه خشک کن صنعتی نیاز به نیروی متخصص دارد تا نحوه استفاده از دستگاه را نیز به شما توضیح دهد اما در نظر داشته باشید که امکانات و شرایط لازم برای نصب و راه اندازی را قبل از حضور تیم نصب و راه اندازی باید فراهم کرده و آمادگی لازم را داشته باشید چرا که این موارد می‌تواند زمان زیادی از شما گرفته و کار نصب و راه اندازی را به تعویق بیاندازد.

در بسیاری از موارد کار نصب کردن و راه اندازی کردن دستگاه خشک کن و خط تولید محصولات خشک شده در یک روز انجام می شود اما ممکن است به دلیل تستهای مختلف این کار به دو روز افزایش یابد تا افراد آموزش های لازم را دیده و بتوانند از دستگاه استفاده نمایند.

نحوه کار با دستگاه میوه خشک کن

نحوه کار با دستگاه میوه خشک کن موضوعی بسیار تکنیکال و فنی است این در حالی است که اگر به آموزش های تیم آموزش شرکت آراد ماشین دقت کنید و با آنها همراه شوید می توانید به ساده ترین حالت ممکن از دستگاه ها استفاده نموده و تمام جزئیات آن را کنترل نمایید.

سیستم کنترلی دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین سیستمی بسیار پیچیده و هوشمند را دارند این در حالی است که نحوه طراحی دستگاه به شکلی است که بدون نیاز به اپراتور و با کمترین دخالت نیروی انسانی کار می کند و تنها چیزی که باید در رابطه با نحوه کار دستگاه های خشک کن بدانید این است که چگونه میزان رطوبت محصول نهایی را وارد کنید شما با درد و فقط این یک مورد بهترین عملکرد و کارایی را از دستگاه خواهید دید.

دستگاه به صورت کاملا هوشمند و تمام اتوماتیک کنترل مشعل و در نتیجه کوره و سیستم حرارت دهی را در دست خواهد داشت و هر زمان که لازم باشد آن را روشن و یا در نهایت خاموش میکند همینطور سیستم کنترلی هوشمند مجهز به سیستم هوشمند تخلیه رطوبت است که بنا به پارامترهای مختلف و با در نظر گرفتن میزان رطوبت محصول و میزان رطوبت محیط عملکردی بسیار بهینه دارد.

نحوه تولید محصول با دستگاه میوه خشک کن

روش های تولید محصول با استفاده از دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین و نحوه فرآوری به آماده سازی محصولات قبل از اینکه آنها را در داخل دستگاه بگذارید چیزهایی است که تیم آموزش شرکت آراد ماشین به مدیران فنی کارخانجات تولیدی میوه خشک و یا صاحبان کارگاه های تولیدی آموزش میدهند.

تولید میوه خشک از نحوه خرید کردن و چگونگی خرید بهترین محصول برای خشک کردن و تولید میوه خشک شروع می شود و پس از نحوه نگهداری میوه تازه و روش های فرآوری و اسلایس کردن محصول به نحوه خشک کردن آن می رسد اما در نظر داشته باشید که میوه پس از خشک شدن حتماً باید در شرایط خاصی نگهداری شود تا کمترین آسیب را دیده و به بهترین حالت ممکن است تا زمان مصرف باقی بماند.

نحوه عیب یابی دستگاه خشک کن

استفاده از سیستم کاملا هوشمند و اتوماتیک در دستگاه های خشک کن نحوه عیب یابی آنها را به ساده ترین حالت ممکن فراهم کرده است تا حتی به شکل تلفنی و یا با تماس تصویری بتوان مشکلات به وجود آمده در پروسه تولید را شناسایی کرده و رفع کرد.

سیستم کنترلی دستگاه همانطور که گفته شد به نحوی هوشمند است که می‌تواند بسیاری از مشکلات به وجود آمده را خود به خود حل نموده و یا با اعمال تنظیماتی خاص با راهنمایی تیم متخصصین فنی شرکت آراد ماشین به راحتی حل می شود. 

در نظر داشته باشید که در صورتی که این کار بدون تخصص و بدون مشاوره با متخصصین شرکت آراد ماشین انجام شود ممکن است باعث آسیب های جدی شود چرا که سیستم کنترل دستگاه بسیار سیستم حساس و پیچیده ای است که به صورت کاملاً تخصصی عملکرد دستگاه را تحت کنترل دارد.

جمع بندی

هیچ چیز به اندازه یک آموزش کامل و جامع و پشتیبانی ۲۴ ساعته نمی تواند موفقیت شما را تضمین کند! تجهیزات و ماشین آلات و کیفیت آن ها یک جنبه کار است و نحوه کار کردن با آن ها و استفاده بهینه از دستگاه ها جنبه مهم تری از کار را شامل می شود.

راه اندازی نصب و آموزش نحوه استفاده از دستگاه و پس از آن پشتیبانی ۲۴ ساعته از تولید شما و آموزش نحوه تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا از جمله خدماتی است که شرکت آراد ماشین آن را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و همین موضوع تضمین کننده موفقیت دوستان و مشتریان این شرکت است.

 

10 / 10
از 1 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :