بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 7 بهمن 1401 در ساعت 4 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بسته بندی چیپس میوه و سبزیجات توسط دستگاه‌های مختلف می‌تواند انجام شود که هر کدام ویژگی خاص خود را داشته و برای نوع بسته بندی متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم به انواع بسته بندی ها و دستگاه های مورد استفاده آنها پرداخت و به تفصیل در مورد هر کدام از دستگاهها توضیح دهیم.

در نظر بگیرید که نوع بسته بندی مناسب برای میوه خشک بستگی به بازار مد نظر شما و مخاطبین شما دارد چراکه مخاطبین مناطق ثروتمند معمولا از بسته بندی های لوکس استقبال می کنند در حالی که در مناطق متوسط به پایین باید از بسته بندی با هزینه های کمتر استفاده کنید تا بتوانید با قیمت تمام شده پایین تر بفروشید.

انواع بسته بندی چیپس میوه

سه نوع بسته بندی متداول برای انواع چیپس میوه و تنقلات می توان در نظر گرفت. نوع اول و پرکاربردتر بسته بندی این محصولات در پاکت های سلفونی به شکل های مختلف و با طراحی های جذاب میباشد که توسط دستگاه های توزیع مدار بسته بندی می شود. نوع دوم بسته بندی در ظروف یکبار مصرف می باشد که معمولاً توسط دستگاه‌های تری سیلر انجام می شود و در فروشگاه های لوکس تر با رخ و نمای بیشتری به فروش میرسد.

نوع سوم از انواع بسته بندی میوه خشک در بازار به نوع خاص و بسیار سفارشی آن تعلق می گیرد که معمولاً به صورت دستی و در بسته بندی های مانند بسته بندی های کادویی و یا جعبه ها و پاکت های خاص خواص انجام میشود.

دستگاه بسته بندی توزین

برای بسته بندی انواع خشکبار در بسته های تلفنی می توان از دستگاه بسته بندی توزین دار استفاده کرد. دستگاه بسته بندی دو توزین و چهار توزین پرکاربردترین دستگاه توزین در بسته بندی خشکبار و میوه خشک می باشد چرا که می تواند تناژ بسیار مناسبی را در مدت زمان کم بسته بندی کرده و آماده ارسال به بازار نماید.

استفاده از متریال با کیفیت بسیار خوب و همینطور چاپ و طراحی با کیفیت می تواند تمام کننده ویژگی های اصلی برای فروش بالا برای بسته های سلفونی باشد. پس در نظر بگیرید که اگر میخواهید از دستگاه بسته بندی توزین دار برای بسته بندی میوه خشک استفاده کنید حتماً به نوع متریال مورد استفاده برای بسته بندی و همینطور طراحی و چاپ آن دقت کنید.

دستگاه سیل وکیوم

یکی دیگر از دستگاه های پرکاربرد در بسته بندی انواع میوه خشک و تنقلات دستگاه سیل وکیوم میباشد. این دستگاه می‌تواند محصولاتی که در ظروف یکبار مصرف شده اند را با تزریق گاز و وکیوم بسته هایی بسیار شیک و شکیل با ماندگاری بسیار بالا تبدیل کند. با استفاده از دستگاه سیل وکیوم می توانید محصولات مختلف را در ظروفی با جنس های متنوع و مختلف بسته بندی نمایید و به واسطه سیستم اصلاح اتمسفر نصب شده روی این دستگاه ها محصولات را با بالاترین کیفیت و ماندگاری به کشورهای مختلف جهان صادر نمایید.

دستگاههای سیل وکیوم با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته می شوند و در نتیجه می توانید با تغییر قالب این دستگاه ها ظروف مختلف را بسته بندی کنید. تلاش متخصصین شرکت آراد ماشین بر این بوده است که تنها نقطه ضعف دستگاه های سیل وکیوم که سرعت پایین آنها است را برطرف نموده و با استفاده از آخرین متدهای روز دنیا سرعت بسیار مناسبی را از این دستگاه ارائه دهند.

موارد مهم در بسته بندی چیپس میوه

اگر بخواهیم به موارد مهم در بسته بندی چیپس میوه اشاره داشته باشیم باید به ظاهر بسته بندی اشاره کنیم که در میزان فروش آن تاثیر بسیار زیادی گذاشته و سودآوری مجموعه تان را تحت تاثیر قرار می دهد. فلذا کیفیت بسته بندی تاثیرگذار در میزان فروش شما خواهد بود و آن چیزی که کیفیت بسته بندی شما را تضمین می کند کیفیت و تکنولوژی های مورد استفاده در دستگاه های بسته بندی است که از آنها برای بسته بندی چیپس میوه استفاده می کنید.

نکته بعدی در مباحث مهم در بسته بندی چیپس میوه ماندگاری این محصولات در بسته بندی است چراکه به واسطه وجود رطوبت در میوه جات خشک که به مصرف عمومی رسد امکان فساد آن وجود دارد و راه حل ما برای آن استفاده از سیستم اصلاح اتمسفر محصول میباشد. در نظر داشته باشید که سیستم اصلاح ترانسفر قابل نصب بر روی اکثر دستگاه های بسته بندی ساخت شرکت آراد ماشین میباشد.

قیمت دستگاه بسته بندی چیپس میوه

قیمت دستگاه بسته بندی چیپس میوه یکی از پارامترهای اصلی برای انتخاب دستگاه می باشد چرا که با در نظر گرفتن تناژ مورد نظر شما برای بسته بندی نمی توان هزینه بسیار زیادی را برای دستگاه بسته بندی میوه خشک اختصاص داد. اما در نظر بگیرید که این محصول محصولی لوکس به حساب می‌آید و قیمت فروش آن بسیار بالاست لذا سود بسیار خوبه بسته بندی این محصولات و مشتریان خواص آن می تواند ملزم کننده استفاده از دستگاه با بالاترین کیفیت ممکن باشد.

 

9 / 10
از 3 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
شماره تماس :